Bismilah...

Me këtë munasebet (rast), unë dikur tash nja (para) 40 vjet, 50 vjet, unë vllajt (vëllezërit) e mi (kur ishim) në Sham taban (natyrisht), kena vesh një pantollon e ka pas emrin atje në Surije (Siri) “Mahkebiri” pantallon “Mahkebiri,” Çka do me thanë kjo fjalë?

Zahir (me aq sa duket) e kanë marr prej Turkijes (Turqisë) kur ka ken (qenë) haqim (Sundues) në bilad Islamjetit (vendet Islame). Dhahir Allahu ealem (Kjo është me sa duket, Allahu e di më së miri), kur janë përpjek Muslimanët që kanë ken turk, i kanë qilë (çliruar) memleqetet (shtetet) e qufarve (pabesimtarëve) sikur Nemsa (Austria) e Bulgaria, ata kanë marr disa adete pi (prej) tyne. Pi atyne adetet me vesh pantollonin, lakin (por) pantalloni që e veshin këta qafirat, nuk asht xhaiz (e lejuar) Muslimani me vesh, jo veç që ka teshebuh (përngjasim) me qafirin, (por) pse asht i ngushtë, asht i ngushtë.

Ju e shofni (shikoni) shumë disa prej ktyne të rive që falen, e veshin pantollonet kur falen j’anii (domethënë) e shef ni send qi (që) asht marre me i pa ue leu (edhe kur) qi nuk asht tuj (duke) u falen, e kur osht tuj u falën edhe ma keq, pse? Se asht i ngushtë, si me i thanë favdhit? Kofsha, aha. Tash favdhin këto kofshat qi po thoni mi vesh me nji pantollon qi e bon tamam uasëf (përshkruan avretin), kjo nuk asht xhaiz (e lejuar); jo veq për grue, edhe burri, qin qi (për arsye se) ky asht auret.

Kur i kanë marr Turkt (turqit) kit adet pi atyne qafirave, i kanë vesh disa prej tyne kto pantollonat qi janë të ngushta, kan nap (dhënë) ulemat (dijetarët) fetva qi nuk asht xhaiz mi vesh kët pantollon për dy sene (arsye):

E para: i bon teshebuh (përngjasim) me qafirat

E dyta: osht i ngushtë e bon uasëf (e përshkruan) auretin.

Per qiket (këtë) sebep kan ban nji hile: e kane zgjonu (zgjeru) pantollonin, edhe e kanë ba sikur SIRUALIN, e dini? (ndërhyrje) Shallvare.

Siruali ka... si i thoni kësaj? oçkur (ushkur – rrip i shallvareve). Ushkur ejnam (po). E kanë hiek ushkurin, e kanë vesh (vënë) çka? zirar (pulla) kanë vën pulla, lakin (por) e kan ba zgjanish (të gjëra) qe ka dal tash prej teshebuh-it (përngjasimit me qafirat) dhe ka dal prej uasif (përshkrimit) të auretit (përshkrimit të auretit).

Nuk osht laaik (hijshme) me thonë tash këtë pantollon, nuk osht xhaiz (e lejuar) burrat me vesh, pse?

Nuk ka teshebuh (përngjasim), pse? Nuk ka uasëf (përshkrim të auretit).